KCraft
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
KCraft

IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Podanie na rekrutacje na supportkę ;3

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Fistaszkowa
Gość

Podanie na rekrutacje na supportkę ;3 Empty
PisanieTemat: Podanie na rekrutacje na supportkę ;3   Podanie na rekrutacje na supportkę ;3 EmptyPon Sty 27, 2014 6:22 pm

Witam jestem Fistaszkowa. Mam 12 lat, gram na waszym serwerze od 2 miesięcy. Na wasz serwer wchodze tak 1-2 razy dziennie, w tygodniu gram na nim 5 razy ;3 . Moje doświadczenie jestem supportką na serwerze ******.Pytacie pewnie dlaczego ja według mnie jestem rozgarnięta, dobrze się uczę i mam czas na to by wchodzić na ten serwer ;3. Nie przeklinam i nikogo nie obrażam też nie groże banem. Jestem miła i pomocna zawsze lubie się dzielić. Nagrywam Filmiki na youtube więc będe nagrywać ten serwer wiele razy kocham Ten Serwer i ludzi za to że są pomocni ;33 Mam nadzieje że się podoba.
Powrót do góry Go down
xLebrok
HeadAdmin
xLebrok

Liczba postów : 148
Punkty aktywności : 156

PisanieTemat: Re: Podanie na rekrutacje na supportkę ;3   Podanie na rekrutacje na supportkę ;3 EmptyPon Sty 27, 2014 7:06 pm

Nie ten dział :>  musisz się zarejestrować na forum żeby złożyć podanie. ^^
+ Cenzura z nazwą serwera Razz
Powrót do góry Go down
http://www.kcraft.pl
Admin
Właściciel
Admin

Liczba postów : 137
Punkty aktywności : 146

PisanieTemat: Re: Podanie na rekrutacje na supportkę ;3   Podanie na rekrutacje na supportkę ;3 EmptyWto Sty 28, 2014 8:09 pm

I według wzoru następnym razem Wink
Powrót do góry Go down
http://www.kcraft.pl/
Sponsored content

PisanieTemat: Re: Podanie na rekrutacje na supportkę ;3   Podanie na rekrutacje na supportkę ;3 Empty

Powrót do góry Go down

Podanie na rekrutacje na supportkę ;3
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Podanie o rekrutację do gildii CiZajebiści